IBS Mednarodna poslovna šola Ljubljana
Vabimo vse, ki bi želeli prispevati v IBS poročevalec, da se nam oglasijo s prispevki na info@ibs.si.
2010
MAJA BLAJ, MAG. EKON. IN POSL. VED: DIGITALIZACIJA BANK TER OBLIKE SODOBNIH PLAČILPovzetek Tehnološke spremembe in razmah elektronske informacije sta v svetu povzročila številne preobrate in spremembe. Človek je povsod, tudi če še ni bil pripravljen, vpet v načine elektronskega poslovanja in tudi v bankah je tako. Potrošniki in uporabniki bančnih storitev vse glasneje povprašujejo in zahtevajo e-storitve, ki so prilagojene hitremu načinu življenja in enostavni uporabniški izkušnji. Banke v sodelovanju z informacijsko tehnologijo zato nudijo digitalne prodajne kanale. Biti prvi na področju storitve pomeni imeti prednost na trgu, prav tako pa prednosti pri ugledu, vendar na drugi strani prevzeto odgovornost ter tveganje, ker orješ ledino. Uporabniki storitev so tisti, ki doživijo uporabniško izkušnjo aplikacije, prvi pa so seveda zaposleni, ki se morajo znati soočiti s hitrim trendom in posodobljenim načinom dela. Pri tem je potrebno najti ravnovesje med ponujenimi storitvami in funkcionalnostjo ter IT-tveganji in ostalimi tveganji, ki jih je potrebno zaznati in se nanje pripraviti. Ključne besede: digitalizacija, poslovanje, tveganje, plačilni sistemi, Abstract Technological changes and the expansion of electronic information caused many reversals and changes. People are everywhere, even if they were not ready yet, clamped in the methods of electronic commerce and it is the same in banks. Technological changes and the expansion of electronic information caused many reversals and changes. Consumers and users of banking services increasingly ask and demand e-services that are tailored to fast lifestyle and simple user experience. Banks, in cooperation with information technology, therefore offer digital sales channels. Being first in the field of service gives you advantage on the market and reputational advantages, but on the other hand, you need to take responsibility and risk of being the first one. Services users are the ones that experience the user experience of the app, but the first are employees who have to be able to cope with fast trends and updated way of their work. Doing that, we need to find balance between services and functionality offered, as well as IT and other risks that need to be detected and prepared for. Key words : digitalization, business, risk, payment systems |
- MAG. NATAŠA NOVAK IPAVEC: KOMPLEMENTARNOST KONCEPTOV VSEŽIVLJENJSKEGA IZOBRAŽEVANJA/UČENJA IN TRAJNOSTNEGA RAZVOJA
- DAMJANA MOŽIC PROF. NEMŠČINE IN ANGLEŠČINE: GENERATIONS Y AND Z AND THEIR CHARACTERISTICS WHICH ARE IMPORTANT FOR EMPLOYERS AND ADVERTISERS
- ALJAŽ FINK: ARGUMENTIRANJE E-ŠPORTA KOT ŠPORTA: KAJ JE PRINESLA PANDEMIJA COVID
- SONJA KUKMAN, UNIV. DIPL. EKON.: POMEN SPLETNE ZAKONODAJE PRI TESTIRANJU TRGA PO START-UP KONCEPTU
- DOC. DR. ALEŠA SVETIC: SOCIALNI KAPITAL KOT DEJAVNIK USPEŠNOSTI ORGANIZACIJE
- DR. BOGDAN KAVČIČ: POHLEP
- DR. MARJETA HORJAK: IMPLEMENTACIJA ZAHTEV ELEKTRONSKE HRAMBE DOKUMENTOV – PRIZADEVANJA IN IZKUŠNJE DRŽAV
- DR. MARJETA HORJAK: ELEKTRONSKA HRAMBA - PRIPRAVLJENOST SLOVENIJE IN IZKUŠNJE EVROPSKIH DRŽAV